سيتي نوراءشه

Berhijrah menjadi yang lebih baik daripada yg semalam. Dak p0mpuan pendek(comel) sangat.

Wanaseoby
Had a great day w my 1st brother n his gf.
0 comments 11 December 2012
Bismillahirrahmanirrahim.....
Assalamualaikum... Hi semua!!!! Yuhuuuu aim back~

Disebabkan rasa malas membuak-buak dalam diri. Jadi saya ringkaskan cerita. Tapi diz post special for my lovely sistah (brother's girlfriend) <33 Sabtu lepas banyak plan aku rancang tapi satu plan je yg menjadi. Sedih ok. Serious sedih. Terbatal niat nak pergi wedding kakak sue hm... Sorry sue. 

Disebabkan kesalahan aku yg terrrrbangun lambat, aku terlepas nak tengok kak eiya shoot. Tung ah model lol #tahpapeje sampai food court. Aku bedal char kuay teow and tea'o ais. Nak mekdi tak diberi pula huhu  Bayangkan, bangun dah kena mandi bersiap pastu gerak. Dah pakai kain cun cun tetiba naik motor. Aduh.... jatuh reputasiku. Sib baik kain ak jenis bapaknya kau besar. So toksah nak bazirkan masa duk angkat angkat kain, wat malu jew tayang bentuk betis. Eii merempit pun best gak senanya weh. Gentle wa cakap. Time naik motor tu, abang aku bawak laju kemain, kena saman padan muka hang. Dahlah motor pinjam ish. Hamek k0 semua dengar kitaorg jejerit. Time masuk celah celah tu yg sheram habis tapi swag k


cane abang aku tak cair kalau kak eiya suka main gigit gigit wkwkwk
pakai baju and kain bebesar nampak gua besar gak. Cis! Ta gner betei!


kuch kuch hota haihhhh gitu~
k0 pi tengok muka abang aku cepat wkwkwk. Cian kena dare wat pis

Disebabkan kak eiyaku nak gerak kelantan dah, so culik dia jap pi bawak balik rumah lol senanya dia yg nak. Orang dah cakap takyah tapi nak gak. Malu ok dia tengok rumah aku yg biasa je hm.

cian amoi cina kat tengah tu, demam demam pun sanggup tangkap gambar :c
awh this ;')) Cute isn't it? 

Korang takyah fikir sangat pasal muka. Memang dari yg tua sampai yang bongsu ni muka semua stok lelain. Semua stok hidung mancung cam ayah, gua je lain wkwkwk. Tapi mata wa sorang jelah yg umph. K. Semua stok hitam, mama seorang je cam opera cina lol