سيتي نوراءشه

Berhijrah menjadi yang lebih baik daripada yg semalam. Dak p0mpuan pendek(comel) sangat.

Wanaseoby
Pasang niat kerana Allah Ta'ala.
0 comments 15 November 2012
Bismillahirrahmanirrahim.
Assalamualaikum wbt. Bertemu lagi kita di rancangan Chak Chak Aku Terkejut. Ok Tyty cakap tak lawak uhm....

Those yang selalu menanti-natikan diriku untuk create a new post ni, mekasih bebanyak. Cam artislah pulak wkwkwk. Ok gughau, tapi saya betul-betul terharu ekceli. Mana tidaknya kan, ada orang sanggup tunggu bilalah si Aisyah ni nak update blog hihi :b Apa yang saya nak sampaikan ni senanya lebih kepada nasihat diri sendiri. Semua yang baca ni cam dah nak close tab sebab gue bebel lama banget, emangnya gue peduli? 

Salam Maal Hijrah to my family, friends and followers on my Twitter. Sayang banget deh ama kalian ♥♥♥ Those yang pernah TERrasa cam nak unfollow saya disebabkan tak suka or maybe terasa w my tweet. Kita mintak maaf banyak-banyak. Kekadang sedih gak bila kengkawan sendiri sanggup unfollow mungkin berpunca daripada tweet. Mungkin. Kenapa jap kita, jap saya? Uhm... Kita lebih comel senanya kan? Huwhuw... Mungkin ramai yang pelik kenapa dengan saya sekarang dan ramai yang masih tak percaya siapa saya senanya. "Siapa saya senanya?!" Lol soalan cam diri sendiri bkn manusia. I mean, siapa diri saya yang sekarang. Saya amat dan teramat terasa (lol) dgn tweet kwn saya, lebih kurang ceni "dekat Twitter ckp pasal Islam tapi bergaul dgn lelaki, bercouple2" mungkin saya mungkin bukan uhm.. Honestly, saya hamba yg terlalu hina yang sering melakukan dosa. (BM A+++ :p) Kekadang terlalu murah, bercinta tak hengat dunia. Siapa yang cipta diri kita sendiri pun lupa. Kalau boleh sepenuh hati nak bagi kat "buayafriend" katanya. Nak sehidup semati katakaww~ tak gitu? Tapi saya bukan yang dahulu. Saya memang berkawan dengan lelaki tapi berkawan tanpa apa-apa perasaan. Ma fi qalbi ghairullah :')

Saya perlukan bantuan daripada ramai orang, saya ingin berhijrah kerana Allah Ta'ala. Semoga niat saya untuk berhijrah tidak pupus hanya kerana urusan duniawi yang boleh melalaikan diri. Amin :') Terima kasih untuk mama yang tak berhenti-henti cium ubun rambut saya selepas solat, bangga dengan anaknya katanya :'))))) Before that!! Terima kasih bebanyak kasih for my lovely friendss @KhaliesahN & @bubam_ and my lovely sister @SeriAriful. Syukran jazilan <33 Kita memang perlukan tunjuk ajar. Alhamdulillah. Assalamualaikum wbt..

Sincerely, ChachaMohtar x